• (0212) 591 22 28
  • destek@asal.com.tr

Destek hizmetleri

img

Destek hizmetleri

Destek Hizmet paketlerimiz ihtiyaçlara göre farklılıklar gösterebilmektedir. Sözleşmeli hizmetler kapsamındaki hizmetlerin başında Destek hizmetleri paketlerimiz gelmektedir.

Sunduğumuz destek hizmetlerimizi özetleyecek olursak;

  • Telefon Destek hizmetlerimiz
  • Bu hizmet kapsamında müşterilerimize kullandıkları uygulama ile ilgili basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur.

  • Periyodik Ziyaret Destek hizmetlerimiz
  • Periyodik müşteri ziyaretleri kullanılan uygulamalarda karşılaşılan ve müdahale edilmeyi bekleyen konular ile ilgili yakın temasta çalışma süreçlerini kapsamaktadır.

  • Çağrı Bazlı Yerinde Destek
  • Bu destek hizmeti paketi ile müşteri talebi veya vukuu bulan müdahale ihtiyaçlarına belirlenen süre içinde müşteri yerinde müdahaleyi amaçlayan destek hizmetidir. Müşterimiz ile zaman / maliyet konularındaki sağladığımız ortak mutabakat ile süreç başlar. Bu hizmet genellikle sistem çalışmasını aksatan bir karşısında gerçekleşmektedir. Sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

  • Online Destek
  • Yine kurum ile varılan zaman / maliyet mutabakatından sonra uzak bağlantı yönetimi ile bağlanılarak sorunun tespiti ve gerekli müdahale doğru anda yapılmaktadır.

Sorunuz Mu Var?

Bize sormak istedikleriniz, bilgi almak istedikleriniz varsa bize ulaşmaktan asla çekinmeyin!